به گزارش سراج24،در این دیدار، طرفین ضمن ابراز خرسندی از انجام همکاری های دوجانبه در عرصه مختلف سلامت تفاهم نامه ای منعقد کردند.
بنا بر این گزارش، در این تفاهم نامه که به امضای وزرای بهداشت دو کشور رسیده است، همکاری در حوزه های دارویی (با توجه به پتانسیل های دارویی ج.ا.ایران) ظرفیت سازی در حوزه های بهداشتی به ویژه PHC، تحقیق و پژوهش، آموزش های پزشکی تخصصی، فلوشیپ، فوق تخصصی و تبادل اطلاعات و تجربیات و کارشناسان، مورد تاکید قرار گرفته است.
منبع:مهر
قیمت سکه و ارز
یادداشت
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
توئیت ها و ویراستی های برگزیده
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
مطالب استانها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
با امضای تفاهمنامه؛
همکاری دارویی ایران و سودان
ادریس بهار ابوگاردا وزیر بهداشت سودان که به همراه هیئتی وارد تهران شده است، با دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
نظرات کاربران
پربازدیدترین ها
•••
•••
•••
•••
•••
•••
آخرین مطالب
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••
•••



